Často kladené otázky (FAQ)

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže výrazne predĺžiť, najmä kvôli dlhším dodacím dobám Slovenskej pošty pre zásielky do zahraničia. Taktiež je s tým spojené výrazne vyššie poštovné (rádovo stovky korún), ktoré je Vám účtované vždy podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty. Spôsoby platby sú taktiež obmedzené: na dobierku tovar posielame len do Českej republiky, treba však počítať s poštovným minimálne 7,00 € + poplatok za dobierku 120 Kč.

Už som vytvoril objednávku, avšak teraz som objavil ešte jeden tovar, ktorý by som k nej chcel doplniť. Je to možné?

Samozrejme. Napíšte nám názov tovaru, jeho prípadnú veľkosť a číslo Vašej objednávky, ku ktorej si prajete doplniť titul, na obchod@eximcarlo.sk. A ak vďaka tomu celková hodnota Vašej objednávky prekročí hranicu na získanie bezplatného poštovného, budete ho mať pochopiteľne zadarmo. (Pozrite si podmienky poštovného)

Ak je pri tovare uvedené, že posielate do 10 dní, znamená to, že do 10 dní budem mať objednaný tovar doma?

Doba dodania, ktorá môže byť pri každom tovare iná, je vždy orientačná. Znamená, do koľkých dní tovar odovzdáme doručovacej spoločnosti (pošta, kuriér). K tejto dobe teda treba pripočítať 1-3 pracovné dni, koľko trvá doručenie Vašej zásielky.

Ak si objednám viac kusov tovaru, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má 10 dní a druhý 14 dní), pošlete mi ich postupne?

Iba ak si to budete želať. S postupným posielaním sú totiž spojené náklady, a uvedené poštovné platí len pre odoslanie jednej zásielky. V prípade, že si objednáte viac titulov s rôznymi dodacími dobami, pošleme vám ich až keď budeme mať na sklade všetky.

Uvádzate ceny vrátane DPH?

Áno. Všetky ceny uvedené na stránke sú vrátane DPH 20%,  ak nie je na faktúre uvedené inak.